Košík 0 Kč

 

REKLAMACE

Proto, aby nebylo sporné, kdo má neúplnou nebo rozbitou objednávku na svědomí, sepsal pro vás Kurníkář pár bodů, které je potřeba při převzetí zásilky zkontrolovat.

Je opravdu nutné tyto podmínky dodržet, jinak reklamace nebude uznána.

Kurníkářovo záruční podmínky:

Při reklamaci je nutné předložit doklad o nákupu zboží, proto si ho pečlivě uschovejte, bez řádného dokladu nebude reklamaci vyhověno.

  Při doručení si zkontrolujte s kurýrem stav zásilky, pokud bude poničená již na první pohled, zásilku nepřebírejte a ihned nám volejte.

  Písemné podání reklamace a to e-mailem nebo doporučeným dopisem. 

Jak reklamaci uplatníte?

Protože si vážíme každého našeho spokojeného zákazníka, nabízíme tyto možnosti, jak zboží reklamovat.

Vystavení slevového kupónu v hodnotě reklamovaného zboží s neomezenou platností. Kupón můžete následně uplatnit při další objednávce na našem e-shopu.

Dovoz reklamovaného zboží v celé výši k Vám na dvorek pokud bude na vině náš skladní nebo smluvní dopravce.

Vrácení poškozené zboží a následné odeslání peněz zpět na Váš účet.

Co lze reklamovat?

  • špatné zboží v zásilkce,
  • poničené zboží,
  • neúplnou zásilku,
  • špatně naúčtovanou cenu.

Formuláře ke stažení

Důležité soubory ke stažení pro vyřízení Vaší reklamace nebo odstoupení od smlouvy naleznete zde:

Odstoupení od smlouvy

Reklamační list

Reklamace zboží Českou poštou

Novou možností dopravy může samozřejmě také nastat situace, že jako zákazník budete chtít uplatit reklamaci na dodané zboží přes Českoup poštu, na kterou máte jistě právo, pokud se domníváte, že zboží není v pořádku a je jistým způsobem poškozené. Vznikají tak dvě situace, které mohou nastat, a to:

  1. PŘEVZATÁ zásilka - zákazník zásilku od ČP převzal, tudíž je zboží již jeho a on sám musí podat na jakékoliv poště do 2 dnů reklamaci. Je nutné mít s sebou kompletní zásilku, v původním obale s nalepeným štítkem a fakturou. Pracovník pošty sepíše se zákazníkme reklamační protokol a do 30 dnů dostane vyjádření. https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace

  2. NEPŘEVZATÁ zásilka - na zásilce bylo patrné, že zboží je poničené nebo poškozené a zásilku nepřevzal. Zboží je tedy odmítnuto a Česká pošta vrací zásilku zpět jako odmítnutou. V tomto případě je nutné, aby nás zákazník kontaktoval na našem telefonním čísle 722 679 680 a celou záležitost s tím vyřešíme k jeho spokojenosti, Týká se to všech zásilek na dobírku i těch předem zaplacených na bankovní účet.

Pokud chcete zakoupené zboží vrátit do zákonné lhůty 14 dnů, přečte si, prosím, nejprve tyto podmínky:
https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi-2/